Conform Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii (OUG 34/2014), consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare (că vrea să returneze parțial sau total), fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.
Pentru claritate, precizăm că Consumatorul nu poate denunța unilateral (nu poate returna), în condițiile art. 16, lit. d), e), f), OUG 34/2014, contracte de furnizare a unor produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate (de exemplu: suplimente desigilate, produse cosmetice desigilate, testate) sau care se pot degrada ori deteriora rapid si anume: hrană bebeluși (lapte, piureuri, sucuri, etc.), produse de igienă intimă și produse care vin în contact cu mucoasele/pielea (de exemplu: pompe san, protecții mameloane, irigatoare, biberoane, suzete, tetine, cănuțe bebe, jucării dentiție, chiloți de unică folosință, bustiere, sutiene, termometre rectale, nebulizatoare, aspiratoare nazale, centuri postnatale, scutece, dus bucal, periute de dinti, rezerve de periute de dinti, produse de igiena intima, vibratoare, etc.).
Dreptul de retur se aplică doar produselor parafarmaceutice comandate și plătite prin intermediul site-ului www.wynhealth.eu..
Conditiile de retur se refera la achizitia online a produselor parafarmaceutice.
Pentru returul TOTAL sau PARȚIAL al unei comenzi, puteți să înregistrați o cerere de returnare, în contul de client, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor.
Pentru înregistrarea cererii de retur, sunt disponibile două modalități:
1. Returneaza produse din comanda - acesta este un formular de retur simplificat, aflat în meniul Contul meu, la secțiunea Comenzile mele, în istoricul comenzii, în partea de jos a paginii (conform imaginii de mai jos).
2. Formularul de retur general (click aici).
După înregistrarea cererii, primiți din partea unui operator indicațiile necesare (confirmarea acceptării returului conform condițiilor afișate pe site, modalitatea de returnare, adresa pentru retur, notificările cu privire la returul sumei achitate, etc.) pentru efectuarea returului (primiți răspuns la emailul trimis, va rugăm să verificați și folderul spam al emailului dumneavoastră) → www.wynhealth.eu va înapoia contravaloarea produselor returnate (folosind aceeasi modalitate de plată precum cea utilizată de client pentru tranzacţia iniţială) în cel mult 14 zile de la data denunțării în scris a contractului, dar nu înainte de data recepționării bunurilor, suma înapoiată conținând taxa de transport doar în cazul returului total.
RETUR TOTAL - În cazul în care clientul returnează toată comanda, www.wynhealth.eu va returna contravaloarea produselor comandate și a costului de transport pentru expedierea coletului. Atenție, costul de transport pentru returul produselor către www.wynhealth.eu va fi suportat de clientul care a solicitat returul. Returul produselor se face prin orice firmă de curierat preferată de client, respectând detaliile menționate în emailul primit după înregistrarea cererii de retur.
RETUR PARȚIAL - În cazul în care clientul returnează parțial și păstrează unul sau mai multe produse, www.wynhealth.eu va returna numai contravaloarea produselor pe care clientul dorește să le returneze, fără să returneze taxa de transport pentu expediție. Atenție, și în cazul acesta taxa de transport pentru returnarea produselor este suportată de client. Returul produselor se face prin orice firmă de curierat preferată de client respectând detaliile menționate în emailul primit după înregistrarea cererii de retur.
Dacă doriți să primiți detalii suplimentare vă rugăm să ne contactați la adresa de email e-commerce@anisapharm.ro.
Atenție! Va rugăm să ambalați cu grijă produsele returnate, Anisapharm nu va returna contravaloarea produselor în cazul în care acestea și ambalajele lor sunt desfăcute sau deteriorate în orice mod pe timpul transportului.
DIMINUAREA VALORII BUNURILOR RETURNATE CONFORM OUG NR 34/2014 ART. 14, ALIN. 3
Consumatorului i se oferă dreptul de a se retrage (dreptul de retur; excepție făcând cazurile prezentate mai sus) în cazul achizițiilor cu livrare la domiciliu, tocmai pentru că nu are posibilitatea de a vedea produsele înainte de încheierea contractului.
Consumatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produsului care rezultă din manipularea necorespunzatoare a acestuia.
Acțiunile care duc la diminuarea valorii produsului returnat sunt următoarele:
ruperea sigiliilor și a etichetelor produsului;
ruperea sau deteriorarea ambalajelor originale ale produsului;
zgârierea, murdărirea, pătarea, impregnarea cu substanțe externe;
desigilarea produselor de îngrijire personală, cosmetice, de curățenie, a produselor pentru copii și nou-născuți, sau a lenjeriei intime.